Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 4 April 2012

Sehari Lagi !!

hye..
assalamualaikum,,
hurmmm, rasanya dah berbulan da kowt aku x update..heheh..(busy ker??)tak kowtt..
alhahamdulillah rasanya...okay tarikh 29/3/2012 adalah tarikh NOOR SUHAIZA  berpindah sekolah.
serius sedih... sedih yang teramat..nak wat macam mana..
dia kena pindah sebab rumah dia pun kena pindah so dia buat keputusan nak cari sekolah dekat sikit...
okay kepada sue..aku nak hang belajar sungguh nowhh...
walaupun kita terpaksa b'pisah..aku tetap ingat hang..
thanx sesangat coz sudi jadi kawan aaku..
walaupun kawan biasa..
hang sentiasa di hatiku...

haa,,today nak gitau sikit nie..esok adalah hari bersejarah dalam kamus hidupku...
thanx allah coz until now i'm still breathe..
alhamdulillah..
syukur !!
 aku harap sangat biaq esok segalanya perangai buruk aku dah takdak..
mesti hampa dok tanya2 aku nie dok citer pa tatau..
kalau nk tau...kita tunggu esok..
kalu takdak aral melintang aku  update lagi ye..
okeyy..aku rasa kat sini jelah kowtt...tentang tittle kat atas !!
heheh..okayy..da2
salam sayang,
atikah...

No comments:

Post a Comment