Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 5 September 2012

SALAM SYAWAL

ASSALAMUALAIKUM..
hye peeps,
rasanya dah bersawang aku punya blog...hehe..x ayat dh nk guna..
okay..aku tgh sibuk buat preparaation untuk SPM..
ckp pasai SPM ja buat aku cuak..
serius beb aku takut sgt...
tapi itulah hidup..kalau nak berjaya mesti do something to ourself kan??
jangan mengharapkan bulan jatuh keriba..jgn gelakkan aku..aku low sikit ayat peribahasa nie..he3

tak terlambatkan untuk aku ucapkan selamat hari raya adilfitri maaf zahir batin..
raya pertama aku beraya di rumah tok aku..
ala kampung aku tu  dkt ja puns...
area sungai petani ja..he2
hurm, tahun ni raya macam tu ja...
besalah nk trial waktu..and skarang pon aku tgh trial...
x habis lagi minggu dpn hbs la exam..
okay malaih la cek nak taip panjang lebaq..
jom usha gmabq cek di pagi raya..


aku and my eldest sister...di pagi syawal menuju ke masjid..


di dalam masjid ..tenang je muka saat itu..

haa...meyh cek nak habaq yang kanan dari tepi tulah aku,sebelah my beloved mother,my eldest sister and my eldest brother.. kami jenih sporting bila tangkap gambaq  tu aku yang kata bukan depa ni..he3..


 abah and mak.. cek sayang mak abah.. dekat rumah mak long..

 aku dok wt teruk bole (dalam hati malu2 kucing)..he3 adik kecik kuat merajuk and kakak aku

nie family aku yang tercinta...family first okay !!  aku suka saat nie.. sweet gitu..
edit by:  naziera tajidin


tudung raya aku..pashimana: purple  sweet gitu kaler yg aku pilih ni..(perasan bebenor)
 okay la..tak larat dah nak cerita nie..
ada keja lagi nk dibuat...haha..
 salam sayang,
nur atikah..

2 comments: