Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday 31 December 2012

Last Day 2012,Then Meet 2013

assalamualaikum,
hai u all,
 okay everything is over... i mean aku budak lepasan spm..seronokkan?? yaka??
tapi aku memang dok ingat lagi la kat member2 aku di SMKPT..yjeah really..
i'm not unspeakable, seriously,
zaman sekolah sgt bermakna weyhh wt aku...aku memang suka gila..lepaih ni xdak la usik mengusik dgn kwn,xdak la cikgu nk tegur lagi slp kita...

okayy tahun 2012 cptkan masa berlalu... ermm, no more school, no more homework...HAHAHA..(gelak jahat)... my adik ksian awok sbb es0k bangun awai.... harap berjaya.. ala nk berjaya u must do something to  yourself..right?? study2 jgn x study...
aku  harap pengalaman dulu  mematangkan usia...
kadang orang lain suka menunding jari bila kita dok buat silap.. kemon lah babe.. gua cilap cikit ja pun..
yang mai nak kutub aku bagai tu apahal?? adess... taktau nk kata pa dah aihh...hrmm,,

masa aku exam memang xdak masa nak online..sibuk wt preparation utk spm...memang sibuk dgn aktiviti mengulang kaji... kalau online pon curi2 ja..hahah(dan lagi la aku ni..haissh)
memang kebiasaan...tabiat lat tuu...kihkkih..weyhh bagi la peluang aku online puaih2 weyhh!! abih spm dah kot...
btoii dak hampa???hahaha..ecececehh....keoverran melanda...(sorry terlebih excited ceq nk type nya..

haa niee...bye 2012.....
jumpa  2013...
aku harap usaha aku selama ni membuahkan hasil..harap2 tercapai segala impian yang selama ini terkubur ..
aku ni bukan jenih budak pandai ..staill straight A ja dlm exam...tp aku ni sederhana ja..tp niat,azam dan nekad  tu ada untuk berjaya..x semestinya kita gagal..kita akan gagal wt selamanya...kalau berkehendakkan utk memperbaiki diri..inshaALLAH kita akan dpt....cuma cepat atau lambat ja..right??
masih panjang lagi kehidupanku...malas nak pikiaq nak cari keja..pikiaq nak cri tmpat belajaq lebih better kan??
itu abah gua yg kasi gua mkn...wakawaka.....
okayhh...fullstop ja lah kat sini...rasanya ini sahja story and nasihat dariku...

salam sayang
NUR ATIKAH..



No comments:

Post a Comment