Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday 30 October 2011

Pegi bank bbh duet....bersama my dad larhh..hahah

assalamualaikum,,,
hye,,,,hurmm,,,da lama saya xupdate blog...huhuhu(lama la sgt)
ntah no idea....2 3 hari nie...maybe da kowt citer....
first skali,,,ari tue..my elder brother...dya still study agy..aritue dya nk blk...
then dya hantar mesej kat my mom swh hntaq duet kt dya...sbb nk tmbang balik...
ari khamis kowt xslp....pastu xpa...my dad ajak la aku pegi tmn dya masukkan duet...aku sbnarnya mls...
nk ikot...tp nk wt lagumna kan...sat abah kata pa plak. annn...so mau x mau tmn la dya...
aku pon p la kt bank RHB....smpai aku pon masok p kat mesin(mesin apa ntah..biaq la)...
aku pon tekan button hijau..kat citu dya tulis..enter..(aku wt sendiri lorhh...abah kata belajaq..esok besaq senang..xyah kekok sgt..sbb dh besa)
kt citu dia ada 5 jenis..aku pon amik lah pembayaran kad kredit(gelong btoi la aku nie..bodo...pkai tkan ja..opss!!lebih da sudah)
masa owg belakang aku dok wt muka dah...yalah...lmbat sgt...kekok skitkan...huhuh...last...
abh aku swh owg blkang guna dlu...
pdahal mesin tuh x leh guna sbb rosak..masalah teknikal kowt...aku pon p la kt mesin len...jumpa lagi owg td..yg dok belakang aku..dya pon tukaq mesin len....sbb yg yd tuh xleh guna...xpelah...aku wt yg sama.jugak...
x bleyhh gak....last owg belakang tuh dok usha aku ngan abh semacam ja..(abh aku mna tau sgt nk tekan2 nie..tulah aku yg kena wt suma tu...adoii..besalah...)pastu last2...abh tnya owg td yg dok usha kami sbb lmbat...
abh tnya nk tekan yg mna satu..nk buat masok duetkan...owhg tuh pon gitau....akaun simpanan...
pastu baru la trpikir..awat la bongok sgt aku nieh...yelah....kalu tau dari tadi dah bleyh masok duet dah...
hurmmm,,tulah apa pon kalu xtau kena tnya.....
hbs tkan akaun simpanan ..dya swh masok 6ber akaun bank..aku pon masokkan...step by step la kan...
last buleh jugak....hurmm,,,hmpir patah semangt aku dibuatnya....

MORAL:
kita kalu tatau jgn dok buat pala tau...kena la tnya..mna tau owg buleh tolong...hurmmm....
bak kata pepatah melayu "jgn malu bertnya nnt sesat jalan" dan jgn jd bodoh sombong!!
HAHAHA....cewahhh....berperibahasa plak aku nieyh..skli skala...hehehe
okay dsini shj...nnt kita smbung len...
~bai~
salam sayang,
tykah....
                         SELAMAT MEMBACA!!!HAHAH(:

No comments:

Post a Comment