Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 18 October 2011

masih lagi tak reti nak..cantikkan blog..

assalamualaikum...
                       
                    kepada blogger2 yg  nk tolong ajarkan sya cmna nk cntikkan blogger...tolong bagitau..yelah...
aku kan masih baru kat sini...huhuhuh....
                    td exam scinece....perhh....susah la jugak....tp insyaALLAH..bleyh lulus kot..
tkot la jugak kan...cukup!!dah buat..xpyh nk runsing pala otak plak..huhuhuh....

    meh nk citer sikit...aku mnat sgt kereta myvi....bkn myvi ja....bnyak la jugak kereta mewah yg aku mnat...
honda,,mini copper,hyundai pon mnat  x la sgt...huhuhuh...dok tak duk....
dpn umh aku dpn tuh...skali myvi lalu kt dpn tuh....usha keta tuh.....btoi...smpai x mau2....ishhhh
tatau la....haa...nie....
jum tgk aku search kt google keta myvi......
                                   haa..nie dya..myvi....huhuhuh..smart ouwhh....heheheh
aku kalu mnat aku nk myvi colour hitam,putih n.,,klau x pon merah.....
tudia merah...sakit mata aihh tgk.....biaq arrr...ada aku kesah..huhuhuh

                                            tudia myvi putih smart owww....mmg sempoi ar....cantikkan..
bkn myvi ja aku mnat bnyak keta.....x td aku cuma search keta myvi ja.....huhuhu....
bnyak lagi.....jum kita lyn myvi...hahahhahah...sapa yg x mnat myvi xpalah....tp nie untk yg mnat myvi....

huhuhuhuh.....haaa...
sorry ekk..kalu arinie sya update blog citer  pasal keta....
skali skala..kan layan p lah keta nie.....insyaallah kalu rajin aku upload bnyak lagi...huhuhuh
bye....
salam sayang,
Nur Atikah...

No comments:

Post a Comment