Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday 15 October 2011

ceritera tentang aku...aku adalah aku

assalamualaikum...hye..
nma aku NUR ATIKAH BT MOHD TAJIDIN....
umor 16 thn...negeri kelahiranku..KEDAH..(bangga jadi anak jati kedah woii)
hehehe...whatever jelah...huhuhuh...actually aku masih baru kt blog niey....
masih tergagap tentang blog niey...huhuh...
aku niey jenis happy go lucky...hahah...
sporting pon ada...hahaha..kepada u all..kalau aku entry blog nie..tolong la baca ke..or follow..
huhuhhuhu...

aku masih bersekolah lagi....thn dpn baru SPM...huhuhuh..tkot kowt...nk exam taun dpn..
tak buat persedian lagi nie....heheheeh...
makanan kesukaan aku:nasi goreng(my mom punya resepi okay)huhuh...sambal,laksa,bakso pon minat..
cmnie citer dya..sbnarnya aritue abah aku p la umah member dya...dya bwk la aku..masa tu time raya thn lps kot...tak silap..pastu wife member abah aku...buat la bakso...aku pon rasa...perhhh...sedap nk mampuih...
mmg sedap arr..boleh buat meniaga pon buleh...huhu..so, sejak dari tuh la aku mnat sgt mkn bakso...
cukup larh..citer tngtang bakso......hahaha..
haaa..minuman kesukaan aku plak...huhuhuh...suka minum soya(memang suka)sedap woii..
milo pon minum gak....suka...dulu kecik2..masa aku qeyau..abah pujuk aku dgn bancuh milo kat aku...terus senyap aku.....hahahah..okay larhh kawan2..nnt la citer len..huhuh....
bye...

No comments:

Post a Comment