Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 4 November 2011

Bersama member kelaz..

assalamualaikum,,
hye,,,
alhamdulillah lagi 2 hari lagi kita nk RAYA AIDILADHA...(raya korban,raya haji)
hmmm,,,,sorry klmarin sibok sket..nk entry pasal blog nie pon xdan...
so arinie la...2hari kowt..hehehe..bkn sibok sgt.. malas nk update..huhuhu...
haa..klmarin aku bwk notebook kecik lagi chumel....ada sket ceramah la...so aku kena la bwk notebook
aku dgn member dok dlm klaz...
ceramah tuh berlangsung pkol sebelas pagi gitu...
cewahh..dlm dok tunggu tu...aku dgn member dan lagi snap pic....hehehe..

                             
                               cewahh....aku la tue....amboi siap jelir lidah llagi....hehehehe....

hmmm..time nie cikgu takdak...bdk2 len pon online jugak...pakat bwk yg depa punya....muka sedikit hitam llarh....pakai fair n lovely...x jd pa pon..still cmtuh....

                                yang niey nmpak cun melecun sket(cewahh puji diri sendiri plak.)
aku nie x pandai nk posing..hehehe....tp kalu owg nk amik gmbaq kita apa salahnya....bdk yang len depa do online...guna wifi skolah....tp aku x leh connect line skolah...pasaipa tatau....ada masalah sket....tuh yg x leh tuh...


                                          yang nie nmpak putih sket..hehehe...(perasaan)chumel x member aku yg kat sebelah tuh....nma dya NUR ARISYA....nma pon sedap..owg dya pon chumel...


                                          iklan colgate..gigi aku lagi putih melepak....hahahaha...

                                          tudia nie dah hbs posing..tatau dah gaya nk dibuatnya....
                                          okaykan bila pkai baju skolah..kalu pkai baju besa mungkin nmpak len sket..
                                          hahahahah...
 lepas hbs snap...loceng pon berbunyi menandakan sudah rehat...aku pon p la beli karipap kt kantin...
aku selalunya mesti mkn karipap.. pon kuih muih la...member aku yg len depa suka mkn roti gardeniar...
yg ada mcm2 inti tuh....tp aku da jemu mkn roti,,,g pon bkn kenyang..nk mkn nasi dea tammau depa kata
nk jimat duet..pastu bila masok klaz mula lapaq...adoiii...nie aku xsuka nie....aku ajak mkn nasi xnk...pastu mula la merungut lapaq...hmmm...nasi lemak kt kolah hrga dya rm1 ..pastu nasi xbnyak plak...hmm..rasa rugi
lebh bek beli nasi lemak kat tempat len...bnyak sket pada kt kolah...kat skolah nasi dya ciput ja..jual mahal  nk mampos...(amboi aku nie..komplen plak...)


okay lah...takat nie jelah...
salam sayang,
bye,
nur atikah...

No comments:

Post a Comment