Followers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 18 November 2011

Segalanya kelmarin..

assalamualaikum..
hye..
kelmarin adlah segalanya...nak tahu knapa??sbb klmarin aku dgn member "mengedix sakan"
tatau la..bergelak ketawa  lagi...   
cewahh..mentang2lah..dapat duit seratus....cmtu lah..tp mmg best la...member suma  mmg sporting...
suka member sporting...cakap pasal duet no 1 nowhh...hahaha..besalah tu..normal kan?
okay...first skali aku nk citer apa akitiviti harianku kat kolah..
pagi tuh..kitaorang terus naik klaz..coz xda p'himpunan...sbb periksa 'spm'
aku pon naik klaz..suma dok online fesbuk..pagi2...awai2 la..aku masuk klaz sebelah dulu..baru masuk klaz aku..aku domxlama klaz sebelah..
aku pon p la jenguk klaz aku..tgk owg xla ramai mai...
aku pon masuk..dok arr..dok sat tuh...aku bkk la lappy kesayanganku(netbook)
onn terus connect line ternet skolah...apa lagi lps buleh connect...
facebook la aku online...perhh!!kat notification aku...dlm 8 gitu..x silap...
aku online while dgr lagu..

after online...cikgu zaiton(cikgu ton) mai..swuh kami p surau...aku pon bangkit..dah la tak netbokk x tutup lagi aku pon usung lappy tuh...sampai ja kat surau..terus cari plag..nak paki wayer...senang sket..bateri nk habis...
tuh yg pkai wayer tuh..
benda yg sama gak...facebook la kejanya...
aku swh member ajaq nk print scrin kat aku...
after that tuh..kami snap pic la...hahaha...
jom layan  pic aku...






                   cewahh..cun aihh..gambaq nie diambil sebelum kelmarin lama da gambaq nie..ari selasa aritue..

okey nie baru gambaq klmarin.....

                                aku with syikin....sporting owww  dya nie.....lagi pon umah dya dkt ngan umh tok aku..
                                dkt ja..

selepas bergelak ketawa sepuas hati wif diorang..aku pon etrasa perut lapaq...p kantin...mkan...after that plak..member aku lagi sowang nie..bwk kamera..then snap pic la...hahaha...K A M I.. mmg gelak2...
best sgt...bila  member aku nie jenih sporting...tp yg sad sgt tuh bila member baek aku sakit pala..
aku pon x syiok lakan...menber bek aku sakit aku dok gelak seronok lagi dgn
member aku yg len..tgh snap pic....
tp dya okay ja.....

second plak...pukul 11 a.m tunggu waris mai..amik duet seratus ..mak x mai lagi..adoii yaii..
dlm hati'bila nk mak nk mai..stg owg pakat balik abis...tinggai aku sowang ja'...tinggai aku nan nazirah..member aku jugak...sukakawan nan dya....okay dya..suka tolong owg..
ajak dya p tepon mak...

aku:hello, mak..mai g??
mak:mak xmai g...
aku;mak siap g?
mak;mak siap dah..dok tunggu cik aya nie..cik aya xbalik lagi..dya kuaq..
aku:larhh..cpat sket mai..cek tkot xda owh stg..tinggai cek sowang..
   ***talian terputus..duet habis..

aku pon tunggu...dlm  20 minit gitu..lama babe..dlm hati gelisah dah nie....
after that tuh...my mum and cik aya pon datang...senyum lebaq aku tgk..depa dah sampai...
masuk bilik tuh,,bg ic kat cikgu..pastu dpt la duet seratus tue..alhamdullillah....
aku nk guna duet tue..untuk kebaikan..
bila barang skolah..
okayy..takat nie jalah..
bye...

salam sayang...
tykah...

No comments:

Post a Comment